söndag 24 maj 2009

sommarens finaste stövel...



Tusen tack för alla rara kommentarer till bilderna från reportaget hos mamma och pappa:)

Jag har fått hem sommarens finaste gummistövel till butiken. Det är den klassiska stöveln från "Hunter". En gedigen handgjord stövel i naturgummi. Snygg både till jeansen och till den fina sommarklänningen. Finns även i svart. Även väskan på bilden är ny. I vitt skin och linnetyg är även den sommarens snyggaste:)

Stövlarna kostar 1098 kr och väskan 2298 kr.

Hör gärna av er om ni vill att jag skickar varor till er. 

Ha de gott/Helena


8 kommentarer:

Everyday living etc. sa...

Ja, dem är verkligen underbara. Har länge funderat på dem rosa, men dem här var ju ännu finare. Skulle vara så fina ihop med vackra sommarklänningen en regnig sommardag. Vilken härlig blogg du har, kommer absolut kika in fler gånger.

Ha en fortsatt underbar dag!

hagagården sa...

Ja stövlarna var underbart fina,och väskan med,lär nog kika in till dig någon dag och se allt fin du har fått in.
kram
ninni

Stämningsfullt sa...

Sååå snygga! De vill jag ha.... och ett par svarta.... :)
Kram!

Lyktor och Tyg sa...

Oj vilka snygga stövlar!! Snygga att de kan stå framme i hallen jämt.

Du tar så fina kort, jag skulle verkligen behöva en bättre kamera.
Kram Kristina
(träffade Ingela i torsdags när jag var i Gävle, såg fina saker hon köpt hos dig.)

Viveka i Bläckhornet sa...

Åhhhhhh så snygga. Trodde aldrig att jag skulle gilla gummi stövlar. Minns att jag avskydde dem som tonåring...

Nu blev jag ju också nyfiken på dina föräldrars reportage i tidningen. Måste köpa den imorgon.

Kram Viveka

Fredrika sa...

Hejsan, Stövlarna underbara. OCH vilket bra pris!! De rosa jag köpt var mycket dyrare!
/Fredrika

Tina sa...

Søte støvler og så knall hvite, lekre, men ikke fult så lekker pris til lommeboka mi. Meeeen likte dem ja!

[room] by sofie sa...

Wow, vita Hunter... sååå snygga!
Det blir mycket på önskelistan tills på söndag, haha!

Mysig blogg, och härligt reportage du gjort, ser underbart mysigt ut!

[room] by sofie