söndag 11 mars 2012

Sovrums bilder

Vilken underbar söndag!

I solen visar termometern +16 grader just nu:)

I veckan började jag fota till min nya hemsida. Jag har inte fotat och stylat på väldigt länge. Det var otroligt roligt och jag fick verkligen den där härligt underbara känslan som infinner sig när man får göra något man verkligen brinner för!
Det återstår dock fortfarande en hel del arbete med sidan:)

Idag visar jag lite bilder från vårt ny bäddade sovrum. Jag fick äntligen upp två av mina "Dots" från "Muuto" på väggen (tänk att det kan ta sådan tid med att få vissa saker gjorda:)


Önskar er alla en härlig fortsättning på söndagen/Helena

3 kommentarer:

honeypieLivingetc sa...

åh, läckert !
tack för fina ord hos mig,
~ & nu hittade jag ju till Dig ! :)

kram,
hannah

Skumpa och Spaljé sa...

Så snyggt...kram Helena.

Anna-Malin sa...

super fint!!