torsdag 4 mars 2010

Nya varor i butiken




Foto från Sköna Hem

God torsdagskväll!

Ja, då var snart sportlovet till ända för detta år. De stora barnen har gjort saker med sina kompisar mest hela veckan och "Lillprinsen" har varit på sportlov hos mormor & morfar. Han är nu på väg hem. Åååååå vad jag längtar efter honom!!!

I dag har jag fått massa nya varor till butiken:) Alltid lika roligt! Hade tänkt fota lite och visat er men hann inte idag. Jag ska försöka hinna det på lördag.
I morgon ska jag och J ha en tjejdag. Farmor är snäll och håller ställningarna i butiken.

Visar idag bilder från Eva Jensens hem. Kvinnan bakom en av mina absoluta favorit leverantörer, Olsson & Jensen. Ett fantastiskt hem. Se och njut!

Nu ska jag gå och ta emot min lilla PRINS!

Ha en fin kväll/Helena

6 kommentarer:

Tulipa sa...

Älskar det hemmet... Det tål att tittas på många gånger!

Trevlig helg!/ Mariette

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Riktigt härliga bilder!!
Deras monter på Formex är alltid lika kul att gå i länge o titta på allt fint!

Kul att se vad du fått in för fint till butiken! :)

Jeanette

ANETTESHUS.COM sa...

Å, sååå vakre bilder!! Eva Jensens hjem er en drøm!!

Kos deg med lillegutt i dag;)

Ha en riktig god helg!

Klem klem
Anette:)

Lyktor och Tyg sa...

Så fint, där skulle jag gärna bo. Ha det så bra.
Kram Kristina

VITA NYANSER sa...

Sååå fina bilder!

Din butik ger så mycket positiv inspiration, så mysigt att bara vara där = ). Jag vill ha allt där inne, och gick ut med ingenting, men fylld med massor av positiv enerig, helt gratis = )!!!

Ha en skööön kommande helg!
Kram L-L

Mejrams! sa...

Riktigt fint! Har jag nog missat totalt, har det varit med i Sköna Hem i närtid tro?
Jag tänkte passa på och säga "Hej" då jag alltid läser din blogg och har gjort så en längre tid och tänkte att det var på sin plats att göra ett avtryck. Tipsa mig gärna om nr. Hälsn från Blekinge!/Merja