måndag 14 juni 2010

Måndag morgon....



Godmorgon!
Då var det måndag morgon igen. Jag tycker det känns lite konstigt och tomt att inte ha en studentfest att planera och fixa till längre. Det har varit så mycket fokus på studentfirande de senaste veckorna och nu är den över:( Hur man är:)
Denna vecka ska jag ägna åt att skriva lite texter till reportage.

Visar idag en liten vägg i vår hall där jag satt upp lite fina saker jag samlat på mig men inte riktigt vetat vart jag skulle göra med. Nu fick de samlas på denna vägg. På magnet listen ska jag sätt svart vita kort.

Ha en fin måndag/Helena

3 kommentarer:

Bygatan sa...

Hej Helena!

Här har det varit samma fokus...studenten:) Grattis till Rasmus i efterskott!

Jättefint på din vägg!

Vore kul att ses snart!

Sköt om er! Kramar Lena

Dans på roser... sa...

Vakkert! ♥

Sukkertøy for øyet sa...

...Super tøffe ting
du har på veggen din der..
..Elsker skilt

...Det sorte og tøffe mot den hvite veggen gjør så det blir en slik spennende kontrast.

Fasinert.