onsdag 13 oktober 2010

Tunika & kappa

Hej på er!

Här är går det just nu långt mellan inläggen:)
Det rasar in varor i butiken! Mycket fint men man hinner nästan inte med att packa upp det.

Har åter fått in den underbara tunikan och det har även kommit en super mysig kappa/kofta i samma material med sjalkrage och knytband i midjan. Den är så snygg att ha över tunikan eller till jeans med ett linne under.
Har även fått en lika tunika men utan armar, bara som linne upptill. Även den snygg under koftan/kappan. Det har även kommit sjalar i samma färg samt i tre andra härliga färger. Ska fota dem i morgon.

Tunikor 499 kr
Kappa/kofta 499 kr
Sjal 199 kr

Självklart kan jag skicka om ni inte kan komma till butiken.


Jag har den långärmade tunikan med koftan/kappan över.
På fötterna har jag "Primeboots" från "butik Biskopsgården"

Have a nice day!!/H

13 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Åh vad fint!! Och så snygg o nyfrissad i håret :-). Kram, kram

LjuvligtLantligt sa...

vad är det gör märke på de vackra kläderna?
Mvh Git

VITA NYANSER sa...

Så fin du är i den! Hoppas allt är bra, nu var det längesen jag var in i din fina butik, härligt med nya varor, då får det snart bli en tur till Gävle = ).

Ha det bra!
Kram L-L

Lotta ♥ ohlovely.se sa...

Åh, vilken underbar blogg jag hittade. Önskar jag bodde i Gävle så jag kunde handla i butiken, otroligt mycket vackra saker och fin fina kläder. :)

Blev en favorit direkt!
Ha en skön dag!
/Lotta

LantlivsAnette sa...

Ohhh så snyggt alltså..min tunika har kommit och jag är sååå nöjd..
Kraaam Anette

kjersti sa...

Wow, så vakker du er, og tunikaen med selvfølgelig;)
Utrolig fin farge, den kunne jeg fint hatt i min garderobe!
Spennende med nye varer da:)

God klem fra Kjersti

På vår udde! sa...

Hej

Så mycket fina kläder du säljer!!! Jag har letat och letat och insett att du inte har någon webshop, eller har jag missat den trots allt? Kan man på något vis handla hos dig utan att åka till Gävle?

Mvh Helena

MITT VITA HUS sa...

Hej!
Tusen tack för den fina ljuslinga:) Passade fin fint hos mig, hoppas det var ok att jag länkade:)

Mvh Mia

7th-Heaven sa...

Oooo..kult!

här är gudagott att vara sa...

Snyggt!
Haregott i veckan!

Anonym sa...

såå snyggt!!

annika c sa...

Jättefina kläder:)och en superfin blogg!!

Unknown sa...

Så snygg tunika!!

Kram på dig & trevlig kväll
Camilla