onsdag 17 augusti 2011

Hoppas ni haft en skön sommar!

Hej på er!

Hoppas ni haft en lika härlig sommar som jag:)
Jag har varit ledig i hela 3 veckor. Vi har varit ute och åkt några dagar men sen har den mesta tiden gått åt att målat om huset! Vi har lite kvar sedan ska ni få se resultatet:)
Nu är jag tillbaka på butiken och det är såååå roligt att fixa och dona med allt nytt som börjat komma in.
Bland annat har jag åter igen fått in den fina ljusslingan som många frågat efter.
279 kr.


Ha en fin kväll/Helena




3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Vilken snygg ljusslinga.
Skulle passa fint i hallen runt spegeln....

Ha en underbar kväll
Kram

FORMELLE DESIGN sa...

Jätte gullig slinga.

//Johanna

Tusenfröjd sa...

Hejsan Helena!

Den där ljusslingan är ju hur fin som helst. Måste bara få fråga var du köper in den?
Tack på förhand! Du får gärna maila mig
livan@telia.com

Ha en fin kväll / Liv