fredag 23 april 2010

Redan fredag?

Vart tog denna vecka vägen?
Min vecka har varit mycket händelserik, men den har gått alldeles för fort (jag tycker att allt går så himla fort just nu).
Måndag hade jag möte med min företagsrådgivare samt med min revisor.
Tisdag fixade jag med möbler som skulle levereras och på kvällen var jag och mamma på en intressant föreläsning med Kay Pollak, "Att välja glädje". Kan rekommendera den föreläsningen. Jag har tidigare läst boken men tycket det var bättre att lyssna på honom.
Onsdag hade jag ett mycket givande möte med två härliga tjejer från en lokal tidning. Efter det hade jag en konsultation med en mysiga M där vi kom på mycket bra lösningar!
Torsdag vaknade vi till ett vinterlandskap!!! Jobbade i butiken där det var väldigt lugnt (det var väl ingen som vill gå ut i det hemska vädret). Fick en hel del nya varor som jag kunde ägna mig åt.
I dag fredag har jag varit och packat upp de sista varorna. När jag kom hem hade min underbara mamma städat hela undervåningen och gjort lunch åt oss. På butiken står min enastående svärmor och jobbar idag för att jag ska hinna med lite reportagetexter samt planering för konsultationer. Vilka underbara människor jag har runt omkring mig!!!! Jag är så himla tacksam!

Vill ge denna bukett till alla underbara!

Ha en fin helg/Helena







5 kommentarer:

Lena Celine sa...

Hva heldig du er som har slike snille mennesker rundt deg!!!
Ønsker deg en riktig god og fredfull helg

Klemmer fra Lena!!!

ANETTESHUS.COM sa...

For en nyyydelig bukett med blomster, Helena!!

Ha en riktig fin helg!

Klem klem
Anette:)

p.s. Du et lite spørsmål; Vet du hvor man får bestilt Mari Erikssons bok Bröllop och fest? Min søster skal gifte seg denne sommeren ...

Bettan sa...

Vad fint! Ranunkler en av mina favoriter! Vad härligt det är med nära och kära! Kram Bettan.

Marie - Systrarna sa...

What goes around comes around.. Så om du har underbara människor runt om dig som är generösa så har det absolut med att göra hur Du är!
:-)
Kram!

Yvonne - Frl. Klein sa...

Hallo, very beautiful flowers! I like ranunkler!
Have a nice weekend,
Yvonne