lördag 10 april 2010

Vackert hem



Godmorgon gråmulna lördag!

Här är det grått, grått, grått.... men trots detta så sjunger fåglarna så vackert.
Det finns inget härligare än få vakna med fönstret på glänt till fåglarnas sång:)))

Idag visar jag lite inspirerande bilder från Holländska konstnärsinnan och inredningsdesignern Monique Meij-Beekmans fantastiska hem. Älskar hennes dova och avskalade stil med robusta material. Se och njut!

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka ner och öppna butiken.

Ha de gott/Helena

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Jag håller med dig vilket vackert hem.
Ha en underbar helg
Kram

Bitte sa...

Instämmer grått och råa ytor ,det är fint det. Ha det bra /Bitte

Lena Celine sa...

Vi er så heldige å ha knallvær i dag. Sitter ute å hytta og koser oss i sola. Ha en fin hel!!!

Klem Lena

♥ Pia... sa...

Instämmer helt och hållet med dej..vackert hem och underbart att få vakna till fågelkvitter:)
Men gråt inte har du väl sånt väder?..Hos mej skiner solen och det är vår...fastr jag min tok är inne och skrapar och målar taket i mitt lilla badrum..det tar iofs inte hela dagen så lite solstänkl på mej blir det..just nu sitter jag och bloggar..tvär emot alla..väntar bara på att middagen ska bli klar..tar tillfället i akt och njuter av vackra hem som du visar..
kram..Pia