lördag 18 juli 2009

Soffa till salu


Nu ska jag sälja min älskade soffa. Tyvärr har jag inte plats för den då familjen vill ha en annan soffa vid tvn (trots att man sitter hur skönt som helst i den). Har funderat länge hur jag ska göra men inser att jag inte kan spara allt i garaget:) Soffans är omklädd i  grovt gammalt fransk linnetyg i ryggen ( dock ej på baksidan) och sittsen har ett överdrag som kuddarna stoppas in i. Detta tyg är ett tunnare linnetyg. Längd ca 195 cm. 

Pris 3 500 kr eller högstbjudande.

I dag lördag har "Uthuset" öppet 11 - 15

VARMT VÄLKOMNA/HELENA

13 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Underbar soffa, tänk om jag hade pengar och utrymme..

kram Mia

Livet är Underbart sa...

Åh, om jag hade rätt känsla i vardagsrummet för en sådan soffa! Så himla fin. kram Jenny

marie sa...

Hade köpt den om du bara hade bott lite närmre..den är jättefin! Ska bli spännande att se vad du väljer istället!
Ha en underbar sommar!
Marie minlillaveranda

Bygatan sa...

Hej Helena

Ja den hade jag köpt om jag haft plats...den är så fin!

Hör av dig om nån ska uppöver, så kanske lampan kan få åka med;-)

Ha det gott, kram Lena

Angelica sa...

Jag vill ha den! Men går det att skicka till Mallorca... Det går ju så klart men jag behöver måtten för alla "bilar" som kör ner hit tar betalt i kubikmeter. Den är underbar och även om vi inte behöver fler soffor så har vi plats och den är ljuvlig!

Kram

Angelica

mali-mo sa...

Åååååå, jeg skulle sånn ønske at jeg bodde i Sverige akkurat nå!!!! Heldige den som får kjøpt denne ;)

Lilla huset på prärien sa...

Åh den är helt underbar den där soffan! Just nu har jag ingen plats till den tyvärr... inte förrän jag byggt ut om ett år eller två. Den där fina fåtöljen skulle jag definitivt få plats med dock *ler*! Japp, den passar fint hos mig ;)

Kram Jenny

Jes/Vita villa vila sa...

Jättefin soffa, förstår att du ville spara den men visst är det så - man kan inte spara på allt!

Lycka till med försäljningen - det lär inte bli svårt!
¨
Kram Jes

Tusenfröjd sa...

Åh, vilken härlig soffa... den skulle kunna få plats hemma hos oss... fast jag vet inte riktigt var:-D Jag ska fundera lite...
Ha en fortsatt fin vecka!
Liv

syster doris sa...

Fin, hoppas den hamnar rätt!!

Kramar Tina

jane´s dreams sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
jane´s dreams sa...

Hej Helena, jag är intresserad av soffan, om den fortf är osåld får du gärna kontakta mig på jane.is@home.se, tack på förhand.
mvh Jane http://janesdreams.blogspot.com/

jane´s dreams sa...

Hejigen Helena!
Väntar på ditt svar ang soffan.
Mvh Jane
http://janesdreams.blogspot.com/